bonanza fiskeri i putten

valgte at tage endnu en tur til simons put and take lørdag efter onsdagens fantastiske fiskeri og med vejrprofeternes forudsigelse om vinterns ankomst om søndagen..så hoppede på et s-tog ved 3 tiden om natten og tog til stenløse station.havde fundet en markvej så gåturen kun ville blive på 4-5 km. så efter 40 min. gåtur i mørket og gennem sneen dukkede betalingsvognen op og jeg kunne så gøre mig klar og nyde nattens lyde indtil fiskeriet kunne begynde kl.6,30.. klokken 6.31 fik jeg det første stød i stangen og nu blev alle sanser skærpet da det stadigvæk var bælgragende mørkt..fik linen mellem fingerspidserne og kunne mærke en forsigtig opstamning..modhug..og viiiiiiiiiiiin sikke en fight..efter 15 min. fik jeg den i nettet…3,8 kg. ren dynamit rengbue næsten helt sølvblank..sikke en start..2 kast efter skete det samme..bare med endnu flere dybe og lange udløb…den tog ca.20 min. og få i nettet.men hvilken pragtfuld fisk..5,4 kg..hold da helt op…2 fisk på land og allerede lidt øm i armen..efter en smøgpause genoptager jeg fiskeriet og det vilde fiskeri bliver bare ved..der er næste hug i hvert kast..spørgsmålet er bare om de vil hænge på…da dagen sluttede kl.16 havde jeg 21 ørred på land..1 bækørred og 20 regnbuer..de 12 lå mellem 3,1-5,4 kg. og må indrømme at det er lang tid siden jeg har fisket på fisk der fightede så vildt..de overgav sig først når de lå med bugen i vejret.alle fisk blev taget på powerbait fisket efter et flydne bombarda..en helt utrolig fed dag ved søen

Del:
LinkedIn
Måske du har lyst til at læse