Havørrede i karup å :)

Lige en havørrede fra i går 🙂 turen gik fra Lemvig kl 5 fra morgen af og mod Randers for at fiske i Gudenåen i håb om at fange en havørrede eller en laks 🙂 så kl 7 ca var vi der nede og klar til at fiske. der mistede vi et par havørreder men fik 3 fine gedder som bi fangst den størest omkring 6 kg men go ryk i dem som hoppede på mepps spinneren som selvfølgelig blev genudsat igen 😉 så da vi havde gået det meste af stykket skulle vi en lille tur ind forbi Bo Andersen for at se om nogen af hans gedder fluer havde interesse og det er da helt sikkert de havde det 🙂 de kan stærkt anbefales, så der vi kørte stille og roligt hjem over kørte vi forbi karup å og var så træt af jeg havde mistet de ørreder i guden åen uden at få dem op så der måtte vi da lige prøve 🙂 så vi købte et dags kort på tanken og smuttede ned til åen vi havde ikke gået ret langt ned af åen inden vi havde de første par hug og lidt længere ned sagde det smask og så sad denne fine ørrede i den anden ende 🙂 3,3 kg og 72 cm rigtig lækker havørrede den støreste jeg har fanget indtil nu, og det er første gang jeg har fisket i karup å så det var sku en dejlig begyndelse i den å 🙂 hilsen Jesper Lorentsen

Del:
LinkedIn
Måske du har lyst til at læse